Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

ταμείο

  Για κάθε φορά που επιλέγω να μη μιλήσω σε κανέναν, απ'το να ανοίξω μια ανούσια συζήτηση μόνο και μόνο για να μην νιώθω μόνη / η μικρή Κατερίνα μέσα μου χαμογελάει.
  Για κάθε φορά που επιλέγω να μην βγω, απ'το να ξοδέψω χρόνο και χρήμα (ας πούμε) γιατί φοβάμαι να'μαι μόνη / η μικρή Κατερίνα μέσα μου, νιώθει περήφανη.
  Για κάθε φορά που επιλέγω να πω όχι, απ'το να κάνω άλλο ένα χατίρι για να μη μου γυρίσουν την πλάτη / η μικρή Κατερίνα μέσα μου, γελάει.
  Για κάθε φορά που επιλέγω να μην μιλήσω σε κάποιον πρώην μου για να γεμίσω ελπίδες, επειδή όλες μου οι φίλες έχουν σχέση κι εγώ όχι / η μικρή Κατερίνα μέσα μου, με χειροκροτεί.
  Για κάθε φορά που επιλέγω να αφήσω κάποιον να φύγει, απ'το να τον κρατήσω δίπλα μου με νύχια και με δόντια, ώστε να νιώθω πως έχω φίλους / η μικρή Κατερίνα μέσα μου, με θαυμάζει.
  Για κάθε φορά που στέκομαι βράχος / με παραδέχομαι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου